Friday, 8 July 2011

apa ada dengan marrybrown...

salam...


Tadi tengok youtube ni ..asalnya aku mau tengok la apa yang terjadi kelmarin di kk..sebab dengar kelmarin ada rusuhan.. Tapi tengok ni macam latihan jak pun.. xpasti la kalau propaganda politik semata.. Malas mau ambil tau sebenarnya..tapi kita kena la tau jugak.. Takut nanti kita senang2 diperlekehkan.. 


Oklah..tu cerita pasal perhimpunan yang asalnya berlaku di KL jak.. pada mulanya memang diharamkan sekiranya dilakukan di jalanan..tp dah diperkenankan oleh DYMM Agong untuk dibuat di stadium.. so yang tu kita tgu jak la berita esok k..apa akan jadi..


Sekarang ni aku mau cerita pasal kedai marrybrown yang aku ternampak dalam video di atas tu..baru tau la pulak ada dah di kk marrybrown ni...slurrrppp... memang lama x p makan ni..hehe..last kami makan berdua, masa kami p bercuti2 di Genting Highland.. Ok la jugak makanan dia..Ada mahal sikit jak la rasanya... masa kami p miri awal bulan Julai aritu (cerita di miri ada disini, sini dan sini) ada jugak mau p Marrybrown ni.. tapi ramai orang la pulak berbaris..aduyaiii... so, terlepas lagi peluang..siasiapun...hehe..bila dah nampak dalam youtube ni, terus gembira macam mau terabang ni...hehe..esok lagi kebetulan mau pigi KK..terus p tuaran tempat rumah nunang.. Memang belasah la Marrybrown ni kali..hehe..



Kepada kawan2 blogger tu, terutama yang berada di sekitar kk, boleh la join kalau mau.. boleh la bha jugak aku belanja..tapi kalau ramai, rasanya tu air jak la...hahaha.. pertengahan bulan bha ni boss..hahaha...

2 comments:

Farah Faridah said...

wowwww..marry brownn..lama nda makan sini tau... tapi mahal lah..tau tau sj.

zakey said...

bha...kasi sedia tu parut arrr...hehehe..